viernes, 25 de abril de 2014

Si i no

No se com dir-te
Tot el que et tinc a dir
Es tot el que sento
Quan tu estas amb mi

Es alegria i tristesa
Amor i odi
Ets tot el que vull
Tenir nomes per mi

Es un si___
Quan tu estas amb mi
Es un no___
Quan tot t'ho haig de dir
Perque mes importancia
Te la meva vida
Sense saber que tu saps
Que jo testimo tambe

A la nit somiant amb tu

Al de mati mirar-te als ulls
I saber que tu m'estimes
I que estas aqui amb mi

Pero de cop

Obro els ulls i veig
Que no hi ha res
Tu t'hen as anat 
I al racó m'has deixat

Es un si___

Quan tu estas amb mi
Es un no___
Quan t'hen as anat
Sense saber que jo__
Testimo tambe

Es un si___

Quan tu estas amb mi
Es un no___
Quan tot t'ho haig de dir
Perque mes importancia
Te la meva vida
Sense saber que tu saps
Que jo testimo tambe

Dramoking

No hay comentarios:

Publicar un comentario